Familyboy Olsun. Hazır hissetmiyordur belki kendini. Bende 13 aylıkken kesmiştim. Yaz mevsimiydi. İçi yandığında su falan veriyordum. Emdiği için gecede bir çok kez istiyordu alışkanlıktan. Ve yanımda yatıyor hala. Uykuya döndürmek bazı zamanlarda güç oluyor gerçekten. Ama o sürece de kolayca adapte olacaktır. Bir kere içiyorsa çok değil aslında.