zumram09 benim bebrğinde öyleydi bırakır bırakmaz uyanıyordu. Tavsiye üzerine ana kucagı aldım. Kucagımda uyuduktan sonra ana kucagına koyuyodum, en hafif sallama modunda uyuyordu. Resmen ohh be hayat varmış dedim. Bebek ana kucagında anne karnındaki gibi sürekli hareket halibde oldugu için uyuyor.