Klknligmz Pierre cardin kullanıyoruz serisini unuttum ama su an bnmki yoktur zaten 2 sene oldu alalı. Ama geneli güzel hafif ve sürüşü kolay oluyo. Su an parasının hakkını iyi çıkarttığını düşünüyorum hala kullanıyoruz . İçinde durursa on bin de versen değer . Ama bilemediğimiz için ona göre bsy almak gerekiyor malesef . Pierre cardin. Escape sanırım benim . Buna karar verene kadar prego quatro baktık sürüş harika araba süper ama çift yönde tekerlekler sıkıntıydı yoksa onu alcaktım. Chicco best friend , bide bi model vardı adını unuttum hepsi aynı sürüş güZel ama Pierre cardin en hafifleriydi. Ve kış içim üzerini örtmeye kılıfı olması büyük avantaj.