Kızlar normalde bebeğime bebelac 4 kullanıyordum dün bim de bebivita yı görüp denemek istedim ilk doğduğu zaman da almıştım içmişti şimdi 15 aylık bebivita 3 numara aldım 180 ml şu 6 ölçek mama koydum bebeğim içemedi biberonu açıp bakınca topaklar vardı içinde biberon deliğinden geçmiyor döktüm jel gibi kıvamı vardı acaba mama Bozuk Mu tarihine baktım daha var yorumlarınızı bekliyorum 🤔