Bebeğim 2 ay 21 günlük , hepimizinkini Allah bağışlasın ❤️ Emerken çok ama çok hava yutan bi bebek bu yüzden beslenme sırasında 2-3 kez bazen daha fazla gazını çıkarmak durumunda kalıyorum … gündüzleri bi şekilde çıkartıyorum ama geceleri uyuyor yatağına yatırıyorum kıvranıyor alıyorum yine uyuyor bi türlü rahat etmiyor ‘ du ama iki gündür sırtını göğsüme nerdeyse dik olucak şekilde yaslıyorum karnına minik minik saat yönü masajını yapıyorum ve çok hafif pıt pıt vuruyorum veee beklenen o ses kendiliğinden geliyor 🤩 inşallah sizinde işinize yarar 💃🏽 Sağlıklı günleriniz olsun 💋