Kızlar memeden kestiğinizde gecikme oldu mu ilk aylarda
prensesko kestikten sonra ilk adetimi görüyorum gecikme olmadı
Zeys ayy bir gün geçti ama acayip korkuyorum. Adet belirtisi var ama henüz bir şey yok 😖
prensesko sabaha olursunuz inşallah :))
Zeys inşallah 🙏🏻