lgsya 1 yaş aşımızı olcaz inşAllah sabah . Ateş yaparmı acaba huy fılan degıstırıyormu 😞 bundan önceki aşılarımız çok güzel geçmişti belirti yaşamamıştık bu 1 yaş aşıdan nedense korkuyorum umarım uslu durur oğlum 🥶
Familyboy lgsya salı günü yaptırdık bizde hiçbir şey olmadı ama ben her ihtimale karşı aşı vurunup eve gelince calpol verdim
Kinginthenorth lgsya biz de aşı sonrası ateş huzursuzluk olmadı ama 1 hafta sonra ateş oldu. 38-39 arası. Acil doktoru 1 yaş aşısının 1 hafta sonra ateş yapabildiğini aöyledi. Aklınızda bulunsun 🙏🏻