Hilal481 geçmiş olsun böyle böyle büyüyecekler bilerek olmadı ya🌸 takipli doktorunuz varsa bir mesaj atıp sorsaydiniz yinede, zedelemistir siringanin ucu. Birde nazicane tavsiyem burun spreyi kullansanız daha rahat olmazmi oğlum 9 aylık ben bile şırınga ile sıkamiyorum, strrimar fiyati çok artmis ama artık bir sürü muadilleri var uçları daha yumuşak zarar vermeyecek şekilde oluyorlar belki daha rahat olur sizin içinde