Aselbusraa İyi geceler anneler arkadaşım.ve 2 yaşında bebeği Corona oldu onlara yardımcı olmak istiyorum bitkisel olarak ne yaptiniz bu süreci nasıl atlattiniz bebeğin ateşi yukseliyormus
Ikrazumra19 Aselbusraa ev tursusu bol kekik cayi balli zencefil tukettik biz birde mandalina portakal ama bebek icin doktora danismakta fayda Var
Ftmvrs13 Aselbusraa ben eşim o zaman kızlarım korona olmuştuk geçen yaz ıhlamur nane limon bol bol meyve yedik Ateş için calpol ve dolven dönüşümlü vermiştim çoçuklara ilaç vermiyorlar diye bende de tat ve koku kaybı vardı ona da naneli şeker olips yedim bol bol geçti çok şükür