Ben de 3.aya girerken yaklaşık iki hafta çok çektim kızım mamayı da içmedi sütümü sağdım yine içmedi kaşık şırınga biberon hepsini denedim yok asla içmedi çığlık kıyametti. Sağlık ocağındaki ebeye sordum 3 4aylarda çok normal böyle redler dedi. Şimdi 4aylık olacak haftaya. Çok yıpratıcı bir süreç kolay gelsin hepimize 😕