Elisadibekli kimden bulaştı bilmiyorum ilkin kayınvalıdem azıcık bogazı agrıyınca test yaptırayım dedı eşimde bende yaptırayım bari dedi gitmişken pozitif cıktılar hemen bende gittim bende pozıtıf cıktım 0 belirtim vardı oşekildede bitti sadece azıcık koku tat kaybı yaşadım pozitif cıkmasam aklıma gelmezdı pek yani bebegımınde gecırdıgını düşğnüyorum hapsırık öksürük vardı o ara ama baska bısey olmadı cok sukur