Melinaderya Kızlar nasıl gidiyor ?? Bebekler dünyaya siz bebeklere alıştınız mı uyku ,yeme içme , gaz problemleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz göz iletişimleri bebeğim size tepsi vermesi başladı mı .. herşey nasıl ilerliyor ♥️🎈🎈
Mavis34 Melinaderya 3 ay 8 gün. Beni ve babasını tanıyor gülücükler atıyor kıkırdayarak gülüyor. Uyku düzenimiz tam.oturmadi daha her hafta değişiyor uyku saatlerimiz. Kolik bebekti son 2 haftadır daha azaldı ama hala baya gaz sıkıntımız var birde reflu var evladının mide bağırsak çok huzur vermiyor ona ne yazıkki
Pelin-1 Melinaderya ikiz bebeklerim var 2 ay 26 gunlukler💙 gaz problemimiz bitti cok sukur gece uykulari da duzene girdi sayilir gece sadece iki kere uyaniyorlar soylediklerimize tepki veriyorlar guluyorlar agulamaya da başladilar 😍
Elif_mira20 Melinaderya 2 ay 7 günlüğüz gazımız ve uyku problemlerimiz hala var ama gülücükler saçıyor beni babasını tanuyor konuşunca aguluyor bakalım her geçen gün daha da çok büyüyor 🥰🥰
Yaduuu Melinaderya 3 aylık odu kızım ☺️ gece uykusu 15 gunlukten itibaren iyi uyuyor. O uyanmadan uyandirmiyorum. Bir kaç gündür gündüz sıkıntı yaşıyordum uyutmada ve akşam uyutmada taaa taamm yeni dönmeye başladığını gördüm sıçrama sıkıntısıydi demekki. Hayat onunla çok güzel 😍😍😍
Melinaderya Mavis34 kuzu hoşgeldin bizde ili aylık olacağız bşr hagta sonra kolik bebek neler kullanıyoruz bira fayda ediyor bazen kuduruyor … gündüz asla uyumuyor çok fenalardayom .. onun dışında gülüyor şuanda ama neye gülüyor anlamıyorum çok anlamlı olarak ne zaman gülmeye başladı 🌺🌺
Mavis34 Melinaderya 2bucuk ay donum.noktasi oldu bizde. Hem gaz azaldı hem gece uykusu düzeldi hemde anlamaya tepki vermeye basladi hergun yeni birşeyler geliisyor 🥰
Elif_mira20 Melinaderya 1.5 aylıkken öyle kendi kendine gülüyordu şimdi beni görünce babasını görünce konuşunca bilinçli bir şekilde gülmrye başladı 🥰
Yaduuu Melinaderya Cok teşekkür ederim ☺️ her çocuğun kendi mizaciyla doğduğuna inanırım. Bütün bebekler biricik ve çok özeller 🤗
Mrs-Turkk Melinaderya 2 ay 5 günlüğüzzz babasını ve bei tanıyor, konuşunca tepkiler veriyor,gülücükler atıyor kızçeeem🥰 dün 2 ay aşılarımızı olduk bugün biraz huzursuzluk var maleseff
Citlenbigim22 Melinaderya 2 ay 18 günlük kolik kızım uyku düzeni sıfır hergün değişiyor çok ağlıyor gece gündüz fark etmiyor artık sürekli beni yada babasını takip ediyor hep kucak ve laf istiyor laf ve kucak yoksa ağlıyor öyle böyle ağlamıyor laf verdin mi yüzünden gülümseme eksik olmuyor
birprensannesi__ Melinaderya premature sayılır mı 😊 2 aylik 40 çıktığından beri hep ağlıyor hep gazlı huysuz huzursuz
Neslihan-28 birprensannesi__ uyanıkken sürekli ağlarmı bebeğiniz benim kızımda uyanıkken hep ağlardı doktorlar gaz dedi ama. Süt alerjisi olduğunu öğrendik 🥲
Pelin-1 Ikizannesii51 bi bebegim daha aktif hareketli daha cok tepki veriyor bi bebegim daha sakin sizinde mi oylemi acaba
Glsh-52 Melinaderya benim bebeğimde 55 gunlük arada bir gülücük atıyor sesimi ve babasının sesini taniyor ağladığında oğlumm geliyorum dediğimde susuyor 😍
ysmn234 2ay 16günlük. Gülüyor sesler çıkarıyor. Hep kucağımızda. Zeka kartlarına bakıyoruz, kuklalarla oynuyoruz, kitap okuyoruz. Beslenme ve uyku düzenimiz yok. Heran emebiliyor. 😍 Sadece emerek uyuyor. Sizler nasıl uyutuyosunuz? Düzeniniz nasıl?