Herkese merhaba kızım 23 aylık ilk kez idrar yolu enfeksiyonu yaşıyoruz, kanda crp yüksek çıktı, idrarda da bakteri.
Ateş yükseldikçe ilaç veriyorum fakat ateş baya dirençli böyle bi durum yaşayan var mı ortalama 1 saat sonra düşüyo mesela ateşi
ateşliyken uyutuyo musunuz düşmesini bekliyo musunuz
tekrarlamaması içib yapılması gereken bi durum var mı