minnakbaby Bugun eski komsum bize geldi pek samimi degiliz. Paketi vardi onun icin geldi bende gel kahve icelim dedim. Kucuk bebegi 16 aylik. Cocuga corba veriyordu masallah cok guzel de agzini acti icti yani. Ama cocuk arada borek isirmak istedi annesi agzini corba icin acmadi diye ‘ bak ayi geliyo cabuk ye ’ dedi. Oyle korkup yiyormus. Benm oglan da 27 aylik. Korktu ben ayidan korktum deyip duruyor surekli. Ilk basta agladi sonra bida hic aglamadi ama surekli soyledi. Halbuki hayvanlari cok cok sever. Simdi de uykuya dalarkenn zorlandi korktugunu fark edebiliyorum. Sadece yazmak istedim. Bazen davranislarimizin sonu nereye gidiyor bilemiyoruz. 😔
NukleerBaslikliKiz minnakbaby Böyle saçma sapan bilinçaltımiza işliyolar 28 yaşında hala yalnızken gece odadan odaya gitmeye korkuyorum
Deletedmom896 minnakbaby Korkutarak eğitim mi olur. Yada zorlamayla yedirme dangalak . Mesela bi kere öp sana şunu vereceğim diyenlere de sinir olurum ben
3MelekAnnesi3 Mircet Bazen bunu bende diyorum cok üzülüyorum ama oglum hep zararlı işler pesinde oldugu için karanlıktan dahi korkmuyor ısıgı kapalı banyoya gidip dusakabini acıp suyla oynuyor veya mutfakta tezgaha cıkıyo buzdolabı acıyı ne varsa döküyor bende bak köpek geliyor diyorum sonra keske demeseydim diyorum 😔😔
MinikPrensesannesii birtutamsac ay evet ya sonra polisi kötü bilip başlarına bir şey gelse yakalaşamayacalar. Eşim polis ve gördüğü her çocukla konuşur sohbet eder sırf korkmasınlar diye
nurelem birtutamsac bunu bı arkadaşım yaptı o zamanlar çocuğum yoktu, sürekli bak polis geliyor diye korkuturdu bana kaçardı, ben de uyarmaya çok çalıştım ama yine bildiğinden sasmadi, şimdi çocuk polis görünce kaçıyor ve korkuyor
Yagmuurr NukleerBaslikliKiz Gittiğim yerden gideceğim yere lambaları tek tek yakıp gidiyorum aşırı bir ruh hastasıyım 🥲
PoyrazinAnnesi26 NukleerBaslikliKiz bunu birtek ben yapıyorum saniyordum kapıyı açıp ilk şöyle bir etrafa bakınıyorum korkarak çıkıp gidiyorum yalnizken
Zeliha27mira minnakbaby Ben kızıma 1 kez sadece öcü geliyor dedim oda bana "anne öcü öcüüü dedi "beni korkuttu yani 🤣🤣
birtutamsac MinikPrensesannesii benim eşimde polis kayınvalidemlerin oraya gittiğimizde bazen yaparlar bak polis var burda sana kızar onun silahi var gibi cahilce cümleler
Prensimmm52 MinikPrensesannesii evet polislerin o davranışını çok takdir ediyorum çocuklara hep sevgiyle yaklaşıyorlar benim oğlum mahalle de olay olmuştu çok fazla polis ekibi gelmişti siren sesinden korktu ve polis görünce korkuyordu ben bizi koruyor diyordum ama tabi o seslere uyanınca bir de yazın her yer açık korkmuştu bir gün pazara gittiğimde polisler de çay içiyordu esnaf lokantasında oğlum görünce başladı ağlamaya polis oğluma seslendi bende korkuyor böyle böyle oldu o yüzden dedim korkma biz sizi koruyoruz paşam gel bak arabaya binelim mi dedi oğlum ilk tedirgindi sonra arabaya bindirdi kornaya bastı oğlum tabi araba hastası baya hoşuna gitti o günden beri şimdi polisleri görüce el sallıyor allaha emanet ol poo amca diyor bir de polis diyemiyor poo diyor 😂
minnakbaby TheMomm aslinda hic gerek yoktu biliyo musun benm bebegim zorla yer mesela ama onun bebegi ne guzel kocaman acti agzini yedi corbayi valla cok hosuma gitti Hani yemeyen bi bebek de degildi.. aslinda amacim kadini elestirmek degil de uzuldum cocuklara davranisi pek hosuma gitmedi😒
Deletedmom8453 minnakbaby Geçen bizim güvenlik benim oğlana durdu birden bak seni döverim ha çıkma yola dedi. Kadına hiçbir şey demedim oğlumun önüne eğilip annecim ben ve baban varken sana kimse zarar veremez kimse seni dövemez bizde kimseyi dövmüyoruz şiddet kötüdür ablan sana yola çıkarsan araba pat yapar diye dedi dedim. Kadın şok ajkakaa😂 ah tabi canım benim ben hiç seni döver miyim diye çevirdi
demirboy Deletedmom8453 iyi demişsiniz güzel bir had bildirme olmuş ben direk çocuğuma kimse sizi dövemez der sonra da güvenliğe tepkimi gösterirdim. Bence bunlar çok önemli şeyler çocuklar böyle böyle pısıyor sonra
Yagmuurr NukleerBaslikliKiz Ayaklarımın battaniye dışına çıkmaması gerektiğini söylemeyeyim ya da lavabodan salona hala koştuğumu hahahahahah ay şaka gibi 😂
birtutamsac NukleerBaslikliKiz evet mesela şu an eşim yok ve elektrikler gitti ister istemez korkuyorum ve içimdeki korkuyu bastırmaya çalışıyorum yatak odasının kapısını kapatarak 😂
Danlacann NukleerBaslikliKiz gece yalnızsam Lavaboya falan kalkınca kocamı aradığımdan hiç bahsetmeyeyim o halde sjsjwyzkly
Neyyysee minnakbaby Doğduğun ev kaderindir diye boşuna dememişler, en sevmediğim şeydir korku eğitimi.