Oğlum 6aylık oldu hâlâ gaz sancısı çekiyo 2 numara mamaya geçtik daha fazla gaz yaptı gazdan kıvranıyo eşim covid pozitif yardımcı olamıyo tek başıma hem eşimle hem oğlumla ilgilenmeye çalışıyorum ama psikolojim alt üst oldu virüs bulaştı galiba diye de düşünüyorum öksürüyo hapşırıyo çok ağlıyo napıcam bilmiyorum hiç bana dua edin😔 geçsin artık koliğimiz inşallah da covid bulaşmıştır oğluma