Asyakus06 merhaba, bende titiz ve takıntılıyım. etraf derli toplu, herşey yerli yerinde dağınıklık asla olamaycak hep bu düşünce içindeydim. Hatta eşimin kıyafetlerini ütülemeyi unuttum eşim isyan ediyordu o zaman farkettim hatta kendine söyledim. Bebeğe bak, yemek yap bulaşık yıka, çamaşır yıka as vs vs yetemiyorum artık 10 tane kolum yok dedim. Kendisi ütüledi mecburen. Yalnız değilsiniz ama artık kendimi kasmıyorum olduğu kadar yoksa insan kafayı yiyor 3 günlük dünya kendimi bu kdar yormamami gerek yok diye düşünüyorum kırılırsa kırılsın dökülürse dökülsün çok şükür herşeyin çaresi var 🌸