Hanımlar 10 ay oldu doğum yapalı sezaryan oldum . 50 inci günümde normal regl olmaya basladım bu süreçte bebeğim hep emzirdim hala emiyor . ( Süt korur düşüncesi ile emzirdiğimi belirttim ) Neyse bu ilk doğumum ama öncesinde 2 düşük 1 kimyasal yasamıstım. Doğum sonrası yaklasık olarak 4 üncü ncı ayımda yeniden hamile kaldım 12 haftalık kalbi durdu. sebebini bilmiyordum taktiri ilahi diyip aldırıs etmedim yaklasık olarak 2,5 aydır birden regl kesildi hep düzenli olurdum doğumdan sonra dda öyle olmuştı bende hamileliğe yordum ve sürekli test tekrarı yaptım ama hep negatif bir kaç gün önce kan testi yaptırdım doktor bana istesende hamile kalamazsın kan pıhtılaşması var dedi . hormonlarımın cok yükseldiğini söyledi bunun için kontrolker yapılmalı hamile kalmayı düşünmeden önce mutlaka tekrar hormon testi yaptırmalısın dedi . Anlamadıgım şey ne oldu birden hiç.böyle bir sorun yasadıgımı bilmiyordum ee peki bu bebeğim nasıl oldu ? Çok aklıma takıldo farklı bir hastaneye gitmelimiyim yoksa burda devam mı etmeliyim