Merhaba ikiz anneleri. Çift yumurta kız erkek ikizlerim var. Şimdi 8 aylıklar. İlk zamanlar annemle son dört aydır da kayınvalidemle bakıyoruz. Çalışıyorum kreş zamanlarına kadar da hep böyle gidecek. Sorum şu; kızım doğunca yanımdaydı ama oglum bir ay kuvözde kaldı. Oglum çıkınca rahatsızlığından dolayı( ben tedavisine dayanamıyordum agladıgı ıcın) sagolsun annem yapıyordu derken aylarca kızım benle oglum anane ile kaldı. Bu durum kayınvalidemlede devam ediyor. Oglum onun yanında kızım benim yanımda. Bi kac kez oğlum benle kalsın diye kızımı verdim ama Kızım alışmadıgı için gece cok uyanıyor aglıyor. Bu yüzden kızımı hep ben uyutuyorum ve aynı odada kalıyoruz. Sizce bu böyle olmalı mı yoksa değişmeli miyim arada ogluma haksızlık mı? Annemle tartıştık artık kızımı ayırt ettigimi ogluma büyüyünce bunları söyleyecegini dedi ve cok kırıldım. Gerçekten sorun bende mi ? Biriyle bakanlar nasıl yapıyor özellikle onlar yorum yaparsa sevinirim. Teşekkürler.