Hacerust bende ilk evlendiginde esimin bi akrabasina oyle yapmistim parasini vermemisti bende akillandim ondan sonra on odeme yapmadan calismiyorum dedim parayi verirlerse baslarim vermezlerse baslamam evimde malzemem olsun yada olmasin baska illere yapacagim zmanda soyluyorum on odemeli calisma diye paranin yarisini gonderiyosunuz is bitimindede kargoya verdigim zman sizde geri kalanini gonderiyosunuz diyorum kargoya verdigime dair resim atiyorum kargoda karsi odemeli oluyor