Merhabalar beş aylık kızım var 2.5 ay önce bronşit sebebiyle hastanede yatmıştı 9 gün şimdi yine burnu tıkalı allahım nabıcam ben ateş yok öksürük yok ama nefes alamıyor yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum sabah doktora randevu aldım şuan ne yapabilirim lütfenn yardımcı olurmusunuz bebe vicks var evde göğsüne sürsem iyi gelirmi zararlımı olur ayağınamı süreyim ne yapayım evde prospan var işe yrarmı versem lütfen imdat cevap verin nolur aklım çıktı şuan :((