Elif_akm Didem4957 benim bebeğimdede vardı başlarda sürekli ıkınıyordu uykusunda. Ağlaması filan yoktu. Sürekli kusuuordu. Gaz sorununu çözdükten sonra geçti. Gaz kemeri kullandım. Zeytinyağ ile karnını ovdum. Bunlar iyi geldi.
ElifKrc Bazen uykuya dalmada güçlük çekerken yapabilir bazen de gazı olduğu için biraz ayaklarını hareket ettirin ve bacaklarını karnına doğru iti varsa çıkar ama bir kaç tekrar yapın
Didem4957 ElifKrc yaptım ama çıkmadı internetten baktım fazla emince mide sindiremediği için oluyormuş ağzından süt geri geliyormuş ıkınırken bende de tam böyle oldu
ElifKrc Didem4957 yüz üstü yatırın 10 dakika kadar sırtını pıt pıtlayın hem gazı atar hemde fazla sütü çıkartır