Kızlar merhaba💖
Oğlum iki yaşında ve hep evdeyiz malum kış. Yakınlarda ailem ama gidemiyorum çünkü rota virüsü oldu oğlum ve eşimede geçti. Yaklaşık on gündür evdeyiz oğlum düzeldi ama evde aşırı mutsuz artık hiç bişeyden zevk almıyo. Sıkıntıdan birbirimize bakıp duruyoruz. Aktivitelerden bile bıktı. Siz neler yapıyosunz evde? Gerçekten çok üzülüyorum artık onun bu mutsuz hallerine