Fatma4118 bnmde 18 ayşık kızım var oda bazn yapıyor çok sık değil ama 3-4 günde bi kez mesela onuda birnden görüp taklit ettğini düşünüyorum açıkcası yoksa bormalde gayet normal bende çok kormştm ilk zamnlar dha sık yapardı kuzenimn alt çenesi öndeydi ama bebekken normaldi mesela sonrada huy edindi oda çene yapısı bozuldu bnce sizin bebeğinz geçiş gönemnde şuan bi alışkanlk edineceğini düşünmüyorum unuttrmaya çalışabilrsnz