Nurayagiz Kızlar bebeğimin göbek deliğinin dışarı doğru olduğunu farkettim cocuk doktoruna götürdük fıtık dedi ve kendi kendine geçeceğini söyledi olan var mi ne kadar süre içinde geçiyor
Brcsrkn Nurayagiz benim oğlumunda vardı canım merak etme belli bi zaman sonra kendiliğinden geçiyor rabbim şifasını versin
Mavis34 Nurayagiz 3 ay 7 günlük nerdeyse kaybolmak uzere oğlumun ıyce küçüldü. Bir arkadaşımın bebeğinde 3.ayda kayboldu fıtığı
Jeatimo Nurayagiz ya bı fotoğraf atar mısınız bende biraz dışa çıkık gibi görüyorum bebeğimin göbeğini kontrolde doktor bir sey demedi bende sormayı unuttum
TheBaby Nurayagiz Bizimde öyleydi. Hiçbir müdahele yapılmaması gerektiğini kendi kendine geçeceğini söyledi doktor ve 3.ayında geçti. Burda önemli olan kasıklara inmemesi. Kontrol etmeniz gerekli. Kasıklarda elinize top top şeyler geliyormu. O zaman müdahele gereken evreye geçiliyor.
Mavis34 Nurayagiz ben çok korkmuştum nerdeyse derisi yırtınacak gibi sisikti bebeğinde Kolik ti. Ama fitik ağrı yapmazmış ve gerçekten karin kasları geliştikçe küçülüp kayboluyor
ss_umay En geç 4.ayda geçiyor tatlım müdahaleye gerek yok bide ağlatmamaya ıkınmamasına özen gösterin kendiliğinden geçiyor. Kolik bebek annesi olarak çok zor dönemlerden geçtik ama en hafifi göbek fıtığıydı en kolay atlattığı yani.
Nurayagiz ss_umay ins bizde atlatırız canım benim sağol cevap verdiğin için Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥰
Danerys Nurayagiz geçti korkma canım. Bizim de öyleydi şuan hiç yok. 6 aylığız. 4. Ayda azalmaya başladı
Ezmag16 Merhaba benim bebeğimde de vardı ve kolikti ağlarken hepten dışarı çıkıyordu ama 3 4 doktor da kendiliğinden geçeceğini söyledi bastırdığın zaman içine giriyorsa sıkıntı yok. 4 aylık olmak üzere oğlum ve geçiyor çok küçüldü hiç merak etme