PrensinAnnesi34 Kızlar çocuk odanızın perdenin nasıl acaba oğlumun odasına perde yaptırmayı düşünüyoruz dikey perdeler hosuma gitti hem tül kenarlarıda fon duruyor diye 1700 lira fiyat aldım küçücük cama çok fazla geldi. Onun dışında ne olur acaba
Deletedmom896 PrensinAnnesi34 Trendyoldan baksana 500-600 fiyat çıkıyor gayet de memnun alanlar zaten beğenmezsen geri gönderiyorsun
SeverusSnape PrensinAnnesi34 bahsettiğiniz perde sanırım hem tül, hem fon, hem de güneşlik olanlardan. Ben de onları çok beğeniyorum ama bayağı yüksek fiyat çıkarıyorlar. Trendyol’da denk gelmiştim, bi bakın isterseniz.😊
PrensinAnnesi34 BeniSahteSevme bilemedim ya bende napsam değişik olsun dedim 1700 lirada şok etti beni
PrensinAnnesi34 Deletedmom896 hem tül hem fon hem güneşlik oluyor değişik ama güzel bişey pahalı sadece 😁
SeverusSnape PrensinAnnesi34 bakın bir link atayım size, ölçülerinizi bilemiyorum ama bu satıcı ölçülerini de yazıyor açıklamaya. Uygun ölçüde bulursunuz belki.☺️ https://ty.gl/p8iv83su08
2pati_1baby PrensinAnnesi34 ben oğlumun odasını bembeyaz yaptım sadece halısı ve duvar kağıdı renkli 🤔 zebra da olabilir tabi sağlıkla büyüsün odasında😊
Melikeeeecansuu PrensinAnnesi34 ben yıldıxizlı fon aldım Yıldızlı sık pileli tul aldım cok guzel duruyor. Ondan alabılırsın
SeverusSnape PrensinAnnesi34 bilemiyorum inanın. Birkaç kişi almış memnun kalmış ama ben genel olarak trendyol’dan pek alışveriş yapmıyorum. Bu satıcının instagram sayfası da var.😊
Babyboyeymen PrensinAnnesi34 merhabalar benim eşim perde üreticisi istanbulda. Dikey, jaluzi bütün perde çeşitlerini yapıyorlar. Ben evimde diley perde kullanıyorum salonumda çok şık duruyor bebek odasında da ahşap jaluzi. Ölçülerinizi yazaraanız ortalama fiyat alırım sizin için 🌼
SeverusSnape Babyboyeymen aa ne güzel. İstanbul’un neresi acaba? Benim perdeleriminde 2 tanesi değişecek, 2 tanesine tadilat yapılacak ama çok uçuk fiyatlar alıyorum tadilata bile. Sadece boyu kısalacak, neredeyse perde fiyatı istiyorlar.🤦🏻♀️
PrensinAnnesi34 Babyboyeymen ben Ankaradayım ama haftaya annemlere gelicem istanbula en 2.50 boy 1.80 hesaplarsanız sevinirim instegram hesabınız var mı