Cagla91 Selam kızlar. Ben sözleşmeli öğretmenim. Nisanda kadroya geçicem insallah. Ya bu aldığımız raporlar falan kadro suresini uzatıyor mu? Doğum iznim şubatta bitiyor. Bi sure daha rapor almayı düşünüyordum.
Yasemintrk Yok uzatmıyor. Yalnızca aylıksız izinler uzatıyor. Raporlar sadece adaylık sürecini uzatıyor.
Cagla91 PurpleTail evet ben de öyle biliyorum. Şimdi eşim uzatıyor galiba falan dedi kafamı karıştırdı benim de 😀
Cagla91 Baakpnr- ay çok sevindim buna normal raporu uzatmıyor ama heyet uzatıyor diye biliyordum eminsiniz değil mi 😀