Suzi-12 7 ay 19 günlük kızım, 4.aydan sonra kendi çapımda uyku eğitimi vermiştim, beşiğine koyunca kendi mis gibi uyuyordu, sonra bir anda işler değişti, ataklar krizler, gündüz 1.5 2 saat arayla uyumak istiyor ki bence artık bu çok kısa, emiyor ve acımadan uykusu geliyor ek gıda işini rayına oturtamadık asla. Her sabah ısrarla yumurta çeşitlerini deniyorum, henüz severek yeyip bitirdiği olmadı, yarısını yese oturup şükredicem. Bu aralar gribal enfeksiyon var evde hepimizde, kızımda maalesef hasta ve sanırım dişi de etkiliyor, sabaha karşı 4 5 gibi ancak uyuyoruz, düzenimiz çok kötü, öğlen 12 1 e kadar uyuyoruz. Günü tersten yaşamaya başladı. İnşallah hastalık, ateş bir an önce biterse yeniden uykusunu düzene sokmaya çalışacağım. Tüm bu olumsuzluklar içinde kızım baba demeye çalışıyor 🌺 çok duygusal. Benim ağzımı izleyerek heceleri çıkarmaya çalışıyor, ağzının şekilden şekile girmesi, dili dudağı, hepsini ısırasım geliyor 💗