Merhaba 69 günlük bebeğim var sütüm inanılmaz vardı son 3güne kadar. Çalıştıgımdan dolayı zamanla emzırmem azaldı bıberonu gören yavru memeyi almamaya basladı. Sağarak sütümü verdı annem fakat son 3gündür sütüm epey azaldı. Sadece sağdığım için mi durum bu yoksa yediğim içtiğim stres veya uykudan dolayı mı? Benımle aynı durumda olup yazan olursa çok sevınırım