O dönem ben de aynısını yaşadım resmen çıkdırıyodum. Emzirmek için uyutuyodum. Uykusunda tam dalmadan ama uyandırmadan da yattığı yerde emziriyodum. Bi amuda kalkmadığım kalmıştı. Bir de gezerek emzirdim. Hep şu sırada yeni uykuya geçtiğinde ve uyandığında tam ayılmadan hiç konuşmadan kucağıma alıp emzirdim. Bu dönemi atlatırsan iyi sakın pes etme. Bu dönemde gündüz az gece uykusunda çok emmişti. Gündüzleri 3 dk fln geceleri 10 dk fln. Bir de bu dönemde meraklı oluyolar etrafınizlemek istiyolar o yüzden de emmekle vakit kaybetmek istemiyo. Ben etrafıda görsün diye kucağımda gezerek emzirdim işte.