Alt katımda bir kadın oturuyor bir tane de çocuğu var galiba kadını hiç görmedim çocuğunu da öyle. Ama sürekli kavga bağırma bir duysanız sanki benim evimde kavga ediyorlar o derece. Kadının kocası yok galiba hiç duymadım çocuğuna çok kötü konuşuyor. Çocuk bence 12-13 yaşlarında olacak ki çatır çatır cevap veriyor ama bence çocuğu dövüyor çünkü çat pat sesler geliyor kulağıma dayanamıyorum çocuğun bağırmalarına içim acıyor. Hele duyduğu cümleler kaldırılacak şeyler değil. Şu an şikayet etmek istiyorum polise mi şikayet etmeliyim yoksa başka yere mi? Hiç başıma gelmedi böyle bir şey daha önce yardımcı olun bana lütfen