Vera-can Merhaba kızım 17 ayına girdi sıralıyor ama yürümüyor bizim gibi yürümeyen bebekler car mı neler yaptınız anneler paylaşabilirseniz yardımcı olursunuz tesekkurler
Sabinelisa Yürüteç kullandiysaniz o geciktirmis olabilir. Kilo da geciktiriyor.Yürüteç tamamen bırakın. Cesaretlendirin yürümesi için ve doktorunuza danışın bence.
Vera-can Sabinelisa doktor nörolojiye yolluyor ama bişey cıkmadı yürütecide anca bu ay kullanmaya basladı tamam onu kaldırırım tesekkürler
Vera-can Mutluefe yaklasık 1 aydır sıralıyor düşmeksen cok korkuyo sankı cunku sureklı ellerımı tutmak ıstıyor
Birprensannsi Vera-can bizde aynı insan ister istemez kafaya takıyor ama inanın herseyin bı zamani var
Ggiz Vera-can sıralıyorsa bir veya iki aya yürür sevdiği dikkatini çeken nesneleri uzatabilirsin düştüğünde tepki vermeden tekrar kalkıp yürümesine teşvik etmelisinki düşmekten korkup yürümekten kaçmasın
Milena11 Vera-can merhaba bişe sorabilir miyim ayaklarından tutup bastırdığınızda dik durmaya kaç aylarında başlamıştı. Benimde oğlum 6 aylık ayaklarına basmıyor hemen büküyor jelibon gibi Dr her bebenin gelişimi farklı diyor ama merak ettim. Sizde de böylemiydi
Vera-can Milena11 yok degıldı basıyodu ama adım atmıyordu onun 1 ay daha bekleyın ondan sonra norolojıye veya cocuk ortopedıye gıdın bnce