reynwoman Bende doğduğundan beri Philips avent emzik kullanıyorum..0-6 ay olanını epey bi kullandık bizde , ama Yanyana getirince aradaki farkı görürsünüz …Ay büyüdükçe emziğin boyutunu büyüyor…18 ay ve üzeri olanını kullanıyoruz şuan ,15 aylıktan beridir kullanıyorum .Şuan 19 aylığız