Arasbeyinannesi Aeibbs4452_ sleepy kullanıyorum 0.55 kuruştan baya stok yapmıştık ekim ayında şimdi gecen ki indirimden yine baya stok yaptık tanesi 0.97 kuruşa geldi zam geliyor ama biz stok yapıyoruz coo etkilenmiyoruz ekimden beri gecen haftaya kadar ben almadık mesela
Aeibbs4452_ E bebegin bezini kullaniyorum bende cok fazla zamn gelmis ona sizlerin kullandiginiz bezlere de zam gelmis mi
Arasbeyinannesi Rabiakaraa genellikle hepsi buradadan alıyoruz ikinicisi 1 tl kampanyasından bazen gerir uygulaması da kupon veriyor oda ucuza geliyor takip etmek gerekiyor suan hepsiburadada indirim hala var
Aeibbs4452_ BuseCan bizde ayni peimadan baby me ye gectik e bebek indirim kodunu takip edin 40 ₺ indirimli alin normalde 60 ₺ olan 3 numara bezi suan 85 ₺ oldu ama yinede 40 ₺ indirim kuponuyla 45 ₺ ye geliyo 60 adet bez
Sevimm184 Aeibbs4452_ prima kullanıyoruz ama çok arttı yeni bez arayışındayım sleepye geçeceğiz sanırım
Aeibbs4452_ Sevimm184 bence baby me denemelisiniz hem e bebek 4 günde bir 40 tl indirim kodu gönderiyo
AytenMina Aeibbs4452_ Merhaba, e bebekten cok fazla alısveriş yapıyorum bez hariç uygulaması yüklü uygulamasına giriş yapıp alısveriş yapıyorum neredeyse 2 senedir ama bana hiç kod gelmedi nasıl geliyor o kod?