dilek_demr58 Arkadaşlar kizim 1 haftadir hasta balgamla belirti verdi ilk hastanede falan yattık simdide grip oldu biran önce iyi olması için siz ne yapıyorsunuz yeni de ek gıdaya geçtik dis dönemide hepsi bi arada önerilerinizi beklyorm
Zynp35 dilek_demr58 bizimde ayni hastaydi yarn kontrole götürcem antibiyotik ve balgam sökücü kullandk. Hafif devam edyor burun tikankli. Salgn var sanrim evden cikmamak gerek b13 olurken hastaneden kaptik
Hsrtgndz dilek_demr58 tereyağı ve pekmezi kaynatıp ilitip verebilirsin kuzum veya udi hindi yağı verebilirsin birer çay kaşığı na yakin sabah aksam çörek otu yağı göğsüne sırtına ve ayak altına surmende rahatlatır veya yıkanmamış yünden sırtına günlük sakızın turşusunu çektirip sırtına çörek otu yağı surtukten sonra onu sarabilirsin bunlar çok iyi gelir ben bunları yapiykrum gecmis olsun
Mirosum dilek_demr58 ek.gidaya ara verin şimdilik zaten şuan onu doyurmak değil ek gidadaki amaç emiyorsa çok sık emzirin siz beslenmenizi sıkı tutun
dilek_demr58 Hsrtgndz pekmez sabah aç bide gece veryom o dediğiniz diğer malzemeleri hiç biri bnde yokki acaba terletsem sonra kiyftni degstrsem hastalığını terliyerek atabilir mi acaba
Hsrtgndz dilek_demr58 evet terle atabilir ama dediklerinden evde bulundurmaya çalışın zaten aylarca işinizi görüyor güvenilir yerden alın alırsanız faydasını görmek icin