nurelem Dis zamanı çocukları çok mu zorluyor ya, çocuğumun azı dişleri çıkıyor , iştahsız hafif ateşli ve sürekli ağlıyor daha önce bu kadar ağrılı olmamıştı, çok üzülüyorum onerebileceginiz seyler var mı bu konuda?
Bkrmn17 nurelem tetagil kullanın ya da 10 tane karanfili elinizle ezin bir kaba koyun üstüne 10 tatlı kasıpı zeytinyağı koyun bir gün buzlukta bekletin bebeğinizin dişlerine sürün
YusufaArden nurelem azı dişi çıkıyor yarım saate bir uyanıyor iştahsız huysuz daha sayayimmi parmağı sürekli ağzında ağlayarak uyanıyor kısacası yoruldum
buselidunya nurelem Kaç aylık bebeğiniz, aynı şeyleri yaşıyoruz ya uykusuzluk huysuzluk aşırı anacılık iştahsızlık 🙇🏼♀️
nurelem Elisabt size de geçmiş olsun canım çok üzülüyorum bugün başladı bende vermeye çalıştım ağzını bile acmiyo
kubra23 Bkrmn17 merhaba işe yarıyor mu önerdiğiniz bide kaç aylık olması lazım bebeğin oğlum 1 yaşında bir zarari olur mu ki
nurelem YusufaArden daha öncede zorlanıyordu ama bu defa çok zorlaniyo, normalde de uyku uyumayan , sürekli peşinde koşturan bir çocuk ama böyle olunca hiç dayanamıyorum 😥
Mircet nurelem ilk azıları çıkartması yaklaşık bir buçuk ay sürdü resmen çileydi.ateş, huzursuzluk, pişik, bolca salyaliydi.hala ceviz gibi sert bişey yesin hemen ağzını kurcalamaya başlar 😂Dişler bittikten sonra ohh be lokum gibi cocugum varmis dedim sonra kopek dislerini cikartti
YusufaArden nurelem kesinlikle aynıyiz tetagil calpol ve dentinox kullanmama rağmen bir sonuç yok yarım saatte bir uyanıyor ağlayarak
nurelem Deletedmom_72 veriyim canım keşke uyusa, zaten uyku ne bilmez sabahtan beri kucagimdaydi şimdide babasinda uykuus var ama uyuyamiyor sürekli ağzına elini sokmaya çalışıyor bı anda agliyo, ben hiç dayanamiyorum en hassas noktam oturup aglayasim geliyo😥
buselidunya nurelem Diş jeli denediniz mi, ben de yarın alıp deneyeceğim belki düzelir zamanla ya artık napcağımızı şaşırdık 🥲