Sadece burnundan nefes alıyormuş 4 aya kadar sizinki kac aylık birde kesinlikle serum fizyolojiyle açın o burnunu yazık çok zorlanıyordur simdi bizde eşimle öğrendik yaptık bir rahatladı anlatamam birde burnu açık olunca hastalığı da çabuk atlatiyorlarmis