Defneada- bende de ufak et parçası gibi birşey var bende anlamıyorum pek akıl edip doğumdan önce de bakmadım oraya , vallah canım eş konusuna gelince üzülüyorum eşime karşı da ama korkuyorum da benim ikinci normal doğumum ilkinde böyle durumları hiç düşünmedim ama bu doğumda popom ayrı sıkıntı vajina ayrı sıkıntı üçüncü olursa düşünmeden sezeryan olacağım bu yaşadıklarımdan