Hanımlar kızım geçen hafta diş çıkarma sürecine girdi ve o sıra hep sağ göğüsümü dişleriyle sıka sıka emdi. Şu an göğüs ucumda bildiğiniz iki oyuk şeklinde kabuk bağlamış yara var dün emzirmeyi denedim fakat emince göğüs ucu uzayınca kabuk ayrıldı ve kanadı ayrıca katlanabileceğim bir acı değildi. Sağ göğsümü 3 gündür emziremiyorum. Süt devamlılığı olsun diye sağma makinesiyle zorda olsa sağıyorum, zorlanırsam elimle sağıyorum. Başına gelen vardır illaki. Yaralarınız ne zamanda geçti ve geçmesi için neler yaptınız.? Emziremediyseniz eğer sütte azalma olmadı değil mi?