1armintosannesi bu arada çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için nebe suresini de okumaya çalışıyorum uyumayan bebekler içinmiş zaman çabuk geçiyor bu günlerde geçer ama inanın bebeğin neşesini yaşayamadık ya emziren bir anneyim bırakın göğsümde uyumasını sevemiyorum bile gazdan öyle bir geriyor ki kendini gaz yapan şeyleri yemiyorum yine aynı eşimle bile aramız bozuldu kaç kez normalde melek gibi insandır ama oda delirdi artık K bakmayın sizi de boğdum sağolun tekrar.