elifannem gerçekten herşeyi yapıyorsanız vermemeniz mümkün değil verilmiyorsa hormonal sorun olabilir vitamin eksikliği tiroid olabilir uykusuzluk düzensiz uyku yaşıyor olabilirsiniz. Yada aslında az yediğinizi zannedip bir yerlerde hata yapıyor olabilirsiniz. Bende hergun diyete başlıyorum iki gün üç gün yaoiyorum sonra bir gün kaçamak yapıyorum sonra yine devam ediyorum üç gün sonra birşey yiyorum sonra tartı günü tartiliyorum verememisim ağlaniyorum niye veremedim diye bu sefer tamamen bozuyorum ahahah böyle saçma salak bir dongudeyim ki gebelik öncesi 52 kg verdim ama şuan düzen koyamıyorum öğle yemeği kaçıyor ara öğün kaçıyor vs vs saatler uymuyor düzensiz uyku var üstelik stresli sinirli olabiliyorum ani duygu değişimleri yaşıyorum motivasyon kayıpları oluyor bu yüzden de ama sabır illa bir yerinden tutmaya en azından almamaya çalışıyorum elbet bir gün tam tamına sarilirim