Ben kızımı 40’ı çıktıktan sonra, yani sarılık riski geçtikten sonra gece kendisi uyanmadıkça uyandırıp beslemedim. Şu an 3 aylık, maşallah akşam 9’dan sabah 6’ya kadar kesintisiz uyuyor. gece hiç uyandırmadığım için böyle olduğunu düşünüyorum. Acıksa zaten kıyametleri kopartır 😅
gündüz uykuları da dediğiniz gibi en fazla yarım saat sürüyor. Geçen hafta doktoruma sordum, gayet normal dedi. Büyüdükçe, etrafa ilgisi arttıkça daha da azalacakmış uykuları