Oğlum 15 aylık inanın gündüz kuyruk gibi peşimde tuvalete bile beraber giiriyoruz. Bangoda iş yaptığımı gördüğümü deli gibi kucak istiyor kucağıma alıyorum herşeyi tek elimle yapıyorum nerdeyse Akşam babası geliyor tuvalete kaçıyorum arkamdan anne anne diye ağlıyor bu ara dişlerimizde çıkıyor cidden zor bi dönem sizde durumlar nasıl