13 aylık kızım var doğduğundan beri kusan bi bebek. Her türlü tahlillerini yaptırdım sürekli doktora goturdum bişey çıkmıyor. Suan gene haftada 1 kez fışkırarak herseyi çıkarıyor. Bu akşam gene ole
bi kustu ki hortum gibi. Ama hiç halsizlik vs olmuyor kusup hayatına devam ediyor hiçbişey olmamış gibi. Ne bu böyle anlamadım aaa