Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri uyanıkken uykusunda sürekli içini çekiyor yaşayan var mı acaba benim psikolojik olarak nefes darligim var bazen çok sıkıştırıyor nefesim kesiliyor sanki hamileyken çok yaşadım bakıyorum kimsenin çocuğunda yok acaba ondan mı etkilendi bebeğim öyle bı iç cekiyoki bı sıkıntı var mıdır acaba yaşayan varmı