Mvvrrr Merhabalar 7 aylık bebeğimiz sünnet yaptırmak istiyoruz fakat özel hastane de genel anestezi verirken, devlet hastanesinde lokal anestezi veriyorlar, acaba bebeğini sünnet ettiren anneler varsa fikirlerini paylaşabilir mi teşekkürler
kitapkurdubebeninanasi Mvvrrr benim bebeğim 58 günlüktü sünnet olduğunda ürologu eve getirttik lokal anestezi yaptirdik.
Milena11 Mvvrrr genel anestezi daha riskli ama 7 aylık bebekte baya büyük lokalle durmaz yani çok ağlar korkar keşke erken yaptırsaydınız biraz
_mmom Mvvrrr 1 aylık bebeğim evde lokal anesteziyle sünnet oldu genele gerek yok bence zaten bebek hissetmiyor ama siz yanında olsanız daha iyi korkmaz :)
Kinginthenorth Mvvrrr biz de 8 aylıkken yaptırdık genel anestezi ile. Artık çok hareketli oldukları için lokal anestezi çok zor.
Mvvrrr kitapkurdubebeninanasi açıkçası eve gelende varmış ama ben herhangi bir durum gelişirse diye korkuyorum, boşa mı korkuyorum acaba ? anne yüreği sanırım :(
PurpleTail Mvvrrr niye genel anestezi olsun ki 7 aylık bebek, biz 2 aylıkken lokal yaptırmıştık sorunsuZ bir süreçti.
Mvvrrr PurpleTail işte özel hastane genel yapıypr devlet lokal yapıypr neden öyle birşey yapıyorlar bilmiyoruz bizde :/
kitapkurdubebeninanasi Mvvrrr yani ürologumuzu kendi çocuk doktorumuz önerdi o da kendi oglunu ona yaptirmis saglik ocagindaki ebemiz de oglunun sünnetini ayni kisiye yaptirmis ikisi de tavsie edince gönlüm rahat etti çokta arastirdim bide o zaman vaka sayisi coktu aşı da olmamıştık eve geldi ürolog zaten öncesinde bizimle konustu içimizi rahatlatti olasi bütün sorunlari anlatti. Yani aşırı endiseliydim oğlum kolikti çünkü ama şükürler olsun hiç sorun yasamadik çok güzel gecti aglamadi. Çok hızlı iyilesti. Ayni hafta kuzenimin oğlu devlet hastanesinde oldu onlarinki 15 günü buldu iyilesmesi benim oglumun 6. Gün dikisleri atmaya basladi maşallah
Kinginthenorth Mvvrrr hareketli olduğu için. Yapılan işlem sırasında uyanıkken nasıl sabit tutacaklar?
Milena11 Mvvrrr anladım genel tercih etmekte fayda var ozaman sizin için bide eve çağırma falan saçma geliyor bana açıkçası ne gerek var cerrahi işlem sonuçta enfeksiyon riski artıyor. Sonuçta lokal de olsa ilaç uygulanıyor alerji anaflaksi riski var. Anne yüreği değil mantıklı karar 😅
Ykt35 Mvvrrr 4 aylıkken yaptırmıştık lokal oldu tabiki bebeğe genel anesteziyi uygun bulmuyorm ya narkoz soncta
Mvvrrr kitapkurdubebeninanasi kitapkurdubebeninanasi sizin adınıza çok iyi olmuş sağlıcakla büyüsün bebişler, açıkçası genel anesteziden tedirginim, bebeğin sonradan kendine gelmesi nasıl vs olur bilemiyorum
kitapkurdubebeninanasi Mvvrrr genel nasıl olur bilemiyorum lokal oldu oğlum. Genel yaptiran anneler insallah tecrübelerini paylasir sizinle