Ceren_301121 Kızlar bebegim doğduğunda bi 15 gün ancak emdi sonra hiç emmedi sütüm şuan 10 cc bile gelmiyor eds sistemiyle döndürebilir miyim bide 2 aydan sonra memeye döndüren varmı aranızda çok üzülüyorum 😢😢