Arendenizinannesi sanırım 1 yaşındayken oğlum ağlamadan uyanmaya başlamıştı biraz da sizinle ilgili birden aklıma geldi ve her ağladığında çok sevgi dolu bir seske “oğluşum burdayım buradayım annem” gibi şeyler söylemeye başladım mırıl mırıl, bir süre sonra sesimi duyar duymaz susmaya başladı sonrada uyanınca artık önce sesleniyor anni anni diye 😍