Gulsah41 3 aylik bir kızım var dünden beri bir gözü yaşariyor neden olabilir acaba ve nasıl geçer çok üzülüyorum yas akıyor sürekli
Go_ya_sa Gulsah41 ben de vurda vekleyim benim bebegimin uzun zamandir ozellille mama icerken damlalar akıyor. Bugunde aglarken gözleri doldu. 😑🤔