Kizim 6 aylik . Hic göz capaklanmasi sorunu yaşamadık. 3 gündür aşırı derecede gözü çapaklanıyor akıyor uyuyup uyandiginda gözleri açılmıyor. Acaba cok ovaladigi icin enfeksyon falan mi kaptirdi? Pamukla siliyorum hic parmak degdirmiyorum.Anne sütü denedim . Smdi bayat cay deniyorum. Daha kesin çözüm var midir?