Merhaba kızlar bebeğim 5,5 aylık küçük bir dil bağı var dendi bilinçsizliktwn bugüne kadar kaldı öyle çok doktor gezdim küçük sorun olmaz dediler ama küçükse bile sorun olma ihtimali yok mu bir harfi bile çıkaramasa travma olacak çocukta yeni nesil çok acımasız neyse bugün de Kocaeli medikale gittik KBB doktor baktı ufak evet dilini alt dudağına değdiriyor konuşmasına engel olmaz dedi açıkçası önemsiz gibi gördü operasyon için ben ısrar ettim nerdeyse zaman bulursa yapacağını söyledi bu ara yoğunmuş ve Sedasyon vereceğiz dedi bir de ememezse bi iki gün ek gıdaya başlayınca kestirmen daha iyi olur dedi kafamı da karıştırdı şimdi ne yapacağıma karar veremiyorum bir yandan yaptırıp kurtulmak istiyorum bir yandan olası yan etkileri canımı sıkıyor bu durumu yaşayanlar ne yaptınız sonuç nasıl oldu yazarsanız sevinirim